ایلام؛

انقلاب ما خروج مردم از ظلمات به سوی نور بود

یکی از وظایف بزرگ اولیا و انبیای الهی هدایت مردم برای خروج از ظلمات به سوی نور بوده که این حرکت در انقلاب اسلامی هم به رهبری امام راحل و حمایت مردم انجام شد.

انقلاب ما خروج مردم از ظلمات به سوی نور بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛امام جمعه بدره گفت: اگر فقط یک دلیل برای انقلاب اسلامی کفایت کند همان خروج مردم از ظلمات و تاریکی ها به سوی نور و روشنایی است.

سید روح الله زمانی موسوی اظهارکرد: جریان های شرق و غرب که با سیطره و سلطه خود اجازه خروج هیچ صدایی را نمی دادند و همه دولت ها نیز مجبور به هم صدایی و پیروی از آنها بودند با ظهور و طلوع آفتاب انقلاب اسلامی در هم شکستند و نظام دو قطبی جهانی از بین رفت.

زمانی موسوی افزود: طرح 2 ستونی نیکسون در خلیج فارس برای بهره برداری از اقتصاد و منابع ملت های منطقه و غارت اموال آنان به شکست انجامید.

امام جمعه بدره  در مورد مسایل مهم شهرستان هم بیان کرد: رانش زمین در روستای تلخاب باید قبل از بروز هر حادثه دلخراشی از سوی متولیان امر بررسی و برای آن چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: عده ای از کارگران سد سیمره بیش از 14 ماه است که حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند که دغدغه های زیادی برای خانواده های شان ایجاد شد که لازم است این موضوع سریعا از سوی مسئولان مرتبط مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.