ایلام؛

راه اندازی سیستم فیلترینگ درکارخانه آسفالت بدره

مسئول اداره حفاظت محیط زیست بدره گفت: سیستم فیلترینگ کارخانه آسفالت این شهرستان با هزینه سه میلیارد ریال خریداری، نصب و راه اندازی شد.

راه اندازی سیستم فیلترینگ درکارخانه آسفالت بدرهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بیژن هادی زاده بیان کرد: نصب این سیستم هوشمند کمک شایانی به پیشگیری از آلودگی محیط زیست منطقه توسط این واحد تولیدی می کند.

وی اظهارکرد: این واحد صنعتی بخش خصوصی که مدت ها بدون سیستم ضد آلایندگی فعالیت کرده بود از سوی محیط زیست ملزم به نصب سیستم شد و این فرآیند با نظارت کامل کارشناسان محیط زیست مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

هادی زاده با اشاره به اهمیت پایش واحدهای آلاینده محیط زیست افزود: هم اکنون 6 واحد فعال تولید شن و ماسه و یک واحد تولید آسفالت در سطح این شهرستان وجود دارد که به صورت منظم پایش شده و مورد بررسی قرار می گیرند. 

وی موارد بررسی شده را این چنین اعلام کرد و یادآور شد: پایش میزان آلودگی هوا، نصب سیستم نم پاش، آلودگی آب های اطراف، احداث حوضچه های ترسیب آب که باعث جلوگیری از آلودگی هوا و آب می شود از جمله این موارد است.

مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بدره در مورد راه های ارتباطی مردم با این نهاد اضافه کرد: سامانه 1540 آماده دریافت هر گونه گزارش مردمی و شکایت در موارد تخلفات زیست محیطی است.

وی تاکید کرد: همشهریان بدره ای هم می توانند در صورت برخورد با متخلفان نسبت به گزارش این موارد از طریق شماره تلفن های 35724513 و 09183420386 اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.