ایلام؛

اساس تفکر انقلاب اسلامی مردم محور بودن آن است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اساس تفکر و حرکت امام خمینی (ره) در پایه ریزی انقلاب اسلامی حکمرانی بر پایه اسلام و مردم محور بودن آن است.

اساس تفکر انقلاب اسلامی مردم محور بودن آن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛شادمهر کاظم زاده اظهار کرد: حداکثر افتخار رژیم ستم شاهی مزدوری آمریکا در منطقه بود و این رژیم تنها چند منطقه کوچک و محدود در کشور را آباد کرده و ظلم و فساد مابقی کشور را در بر گرفته بود.

کاظم زاده بیان کرد: با ظهور انقلاب اسلامی نهادهای مردمی آن چون مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری که بر پایه حکومت مردمی طرح ریزی شده اند، با مشارکت مستقیم مردم شکل گرفتند و زمینه ساز حضور و مشارکت مردم بر سرنوشت خود شدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ تحمیلی عنوان کرد: شعار نه شرقی و نه غربی هیچ گاه به مذاق دشمنان خوش نیامد و به همین دلیل جنگ تحمیلی را علیه کشورمان به راه انداختند ولی با هوشیاری و رشادت مردم شکست سختی متحمل شدند.

وی افزود: اگر روزی افتخار ایران تنها مزدوری آمریکا بود امروز ما محور مقاومت در منطقه و قدرت تاثیرگذار آن هستیم که پرچمدار مبارزه با تروریسم و رکن محوری و اساسی و غیرقابل انکار خاورمیانه و جهان هستیم.

همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان بدره در 2 نقطه شهری بدره و چشمه شیرین در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.