ایلام؛

جمهوری اسلامی ایران کانون قدرت جهان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کانون قدرت جهانی و الهام بخش حرکت های کوبنده و انقلابی علیه استکبار است.

جمهوری اسلامی ایران کانون قدرت جهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی بیان کرد: حضور پرشور و گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز بهترین و کوبنده ترین پاسخ به تهدیدهای دشمن بود که از مردم ایلام برای خلق این حماسه قدردانی می کنم.

وی عنوان کرد: شجره طیبه انقلاب سال هاست که در جهان از جمله لبنان، عراق، سوریه و یمن ریشه دوانده و دارای شاخ و برگ های بسیار تنومندی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اظهارکرد: یکی از مهمترین مولفه ها و عامل پیروزی انقلاب، باورهای دینی، ارزش های اسلامی و اعتقاد ژرف مردم به قرآن و همه دستورهای دین مقدس اسلام است.

امام جمعه ایلام افزود: شجره طیبه انقلاب با وجود همه توطئه های داخلی و خارجی توانست به مدد رهبری پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری بارور شده و روز به روز بالنده تر شود.

وی با اشاره به عامل رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب تاکیدکرد: امام خمینی (ره) با کشاندن مردم به صحنه توانست بحران هایی را که انقلاب را تهدید می کرد به فرصت تبدیل کند.

امام جمعه ایلام ولایت فقیه و حکومت با محوریت ولی فقیه را بهترین الگوی حکومتی دانست و ادامه داد: امام راحل ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای نظام و کشور قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان آنچه در توان دارند برای رفع مسایل و مشکلات مردم به ویژه موانع و چالش های اقتصادی کشور بکار گیرند.
 
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.