نریمان جهان:برنده دربی پرسپولیس است/ استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد

بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت:می توانیم 3 بر یک استقلال را شکست دهیم تا یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر نزدیک تر شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سامان نریمان جهان بازیکن پرسپولیس بیان کرد: تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشته ایم و با 5 برد خوب راهی دربی می‌شویم.انشااله با انگیزه بالایی که در بازیکنان تیم وجود دارد،بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.
 
وی افزود: دربی بزرگ‌ترین بازی باشگاهی در سطح کشور است و برای ما بسیار مهم است که برنده دربی شویم.اگر از بازی دربی و سپاهان 6 امتیاز بگیریم قهرمانی ما قطعی می‌شود.
 
بازیکن اسبق تراکتورسازی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: حتی اگر استقلال برنده دربی شود شانسی برای قهرمانی ندارد چون فاصله اختلاف امتیاز ما با آنها بیشتر از 10 امتیاز است و بعید است آنها در پایان لیگ بتوانند قهرمان شوند.
 
وی در مورد نتیجه دربی گفت: به نظر من 3 بر یک استقلال را شکست می دهیم تا یک گام دیگر به قهرمانی لیگ نزدیک شویم.البته مطمئن باشید تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد.من مقابل استقلال یک‌بار توانستم هت‌تریک کنم و در دیداری دیگر یک گل و یک پاس گل دادم و همه می‌دانند که مقابل استقلال خوب بازی می‌کنم.
 
نریمان جهان در مورد اعتصاب بازیکنان گفت: اعتصابی در کار نبود فقط با دعوت طاهری در باشگاه دور هم جمع شدیم تا در مورد دربی و مسائل دیگر صحبت کنیم.نمی دانم این شایعات از کجا در می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار