احمدزاده:سه امتیاز دربی به پرسپولیس تعلق دارد/ رفاقت و رقابت بحثی جدا است

هافبک تیم پرسپولیس تهران گفت:پیش بینی دربی 84 کار سختی است اما انشااله سه امتیاز دربی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد احمدزاده درباره خاطره انگیزترین دربی اش بیان کرد: همانطور که همه می دانند بازی 4 بر 2 برای من از همه خاطره انگیزتر است. هواداران در آن بازی دل شان شاد شد. آن بازی آنقدر قشنگ بود که استقلالی ها هم لذت بردند و امیدوارم این بازی نیز همان اندازه با شور و اشتیاق برگزار شود.
 
وی درباره استرس دربی خاطرنشان کرد: استرس که طبیعی است و وجود دارد. دربی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده است به خصوص در ایران،چرا که همواره بازیکنان سعی می کنند بالاترین توانایی خود را در این بازی به نمایش بگذارند.  
 
هافبک پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: معتقدم پیش بینی کار عاقلانه ای نیست، اما امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند بتوانیم در دربی پیروز شویم.
 
وی درباره دو رقمی سرخابی ها پیش از دربی بیان داشت: کار بسیار قشنگی بود. امیدوارم که در روز دربی هم شاهد درگیری نباشیم. لازم به ذکر است که من با اکثر استقلالی ها از جمله مهدی رحمتی، وریا غفوری و جابر انصاری رفیق هستم و فقط در زمین مسابقه رقیب هستیم. انشااله که همه چیز به خوبی و خوشی پیش برود. 
 
احمدزاده در پایان درباره احتمال گلزنی به مهدی رحمتی گفت: فوتبال حرفه ای است، ما در زمین رقیب هستیم و بحث رفاقت و رقابت موضوعی جدا است.امیدوارم بازی روز یکشنبه تماشاگرپسند باشد و در نهایت پرسپولیس برنده آن باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار