بیرانوند:هر تیمی پرسپولیس را شکست دهد، قهرمان می شود

دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:هر تیمی پرسپولیس را شکست دهد شک نکنید که قهرمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران بیان کرد: کادر فنی باهوشی داریم، تمرینات سختی را انجام می‌دهیم، تمام تلاش مان را می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. هواداران پس از 10 سال به دنبال هدیه هستند و امیدوارم بتوانیم این هدیه را به آن‌ها بدهیم.
 
وی ادامه داد: دربی حساسیت خاص خودش را دارد. من بازی 6 بر صفر را ندیدم و حتی سال گذشته که پرسپولیس 4 گل به استقلال زد، شاید تا سال‌های سال تکرار نشود و هر دو تیم به دنبال شاد کردن دل هواداران شان هستند.
 
بیرانوند درباره نتیجه دربی گفت: پیش‌بینی نتیجه دربی سخت است، پرسپولیس برای قهرمانی باید پیروز شود، امیدوارم هر دو تیم سالم بازی کنند و هر تیمی که بهتر بازی کرد و از موقعیت هایش به نحو احسن استفاده کرد، پیروز میدان شود.
 
وی در واکنش به این سوال که منصوریان به بازیکنان تیمش گفته است پرسپولیس را ببرید، قهرمان می‌شوید، عنوان کرد: هر تیمی پرسپولیس را شکست دهد شک نکنید که قهرمان خواهد شد، زیرا پرسپولیس تیمی است که در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رود. منصوریان حرف خوبی زد، وی تیمش را به کلی دگرگون کرده آن ها حتی توانستند تیم پر مهره السد قطر را شکست دهند، اما امیدوارم بتوانیم در دربی پیروز شویم.
 
بیرانوند درباره اینکه آیا برای استقلال کری می‌خوانید، گفت: کری نمی‌خوانم و فقط می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم امیدوارم روز دربی برای من و سایر بازیکنان تیم روز خوبی باشد. به وظیفه‌ام باید به خوبی عمل کنم و ان‌شااله سا‌ل‌های سال برای پرسپولیس بازی کنم و رکورد حضور در دربی را برای پرسپولیس بشکنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار