افتخاری:دربی مساوی می شود

مدیرعامل تیم استقلال گفت:دیدار روز یکشنبه بین دو تیم قدرتمند و بزرگ فوتبال ایران است و پیش بینی می کنم این مسابقه با تساوی تمام شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سید رضا افتخاری درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی 84 اظهار داشت: دیدار روز یکشنبه رقابت بین دو تیم قدرتمند و بزرگ فوتبال ایران است، با این وجود پیش بینی می کنم این مسابقه با تساوی تمام شود.
 
وی ادامه داد: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست، اما معتقدم نتیجه مسابقه آینده با پرسپولیس تاحدود زیادی مساوی خواهد شد.

افتخاری گفت: امیدوارم اگر قرار است برنده ای در این بازی وجود داشته باشد، آن تیم استقلال باشد. به نظرم می توانیم یک بر صفر پرسپولیس را نیز شکست دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازی دیروز عالی بود و بازیکنان تیم پر مهره السد را شکست دادند و جا دارد اینجا از هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس و همه تشکر کنم که باعث شدند با همدلی تیم استقلال برنده بازی شود.

وی افزود: ایران ما از ساعت 7 تا 10 شب نیمه تعطیل بود و الحمداله بازی با نتیجه خوب تمام شد و امیدواریم تیم جوان استقلال این روند را ادامه دهد.

رضا افتخاری در مورد اعتراض هواداران در بازی‌های گذشته تصریح کرد: این سری کارها خط‌ دهی شده است و باشگاه مجمع دارد و نمی‌شود همه چیز را برای هواداران تشریح کرد مطمئن باشید اگر یکی از آنها یک صبح تا ظهر در باشگاه باشد به دلیل فشاری که روی ما است دوام نمی‌آورد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد نتایج اخیر اظهار داشت: واقعیت ماجرا این است که من از ابتدا هم به منصوریان توصیه کردم روی جوان‌ها سرمایه ‌گذاری کند و دیدید که نتیجه اش پیروزی مقابل السد و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود،اگر هواداران صبور باشند نتایج تیم بهتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار