طاهری: اهل کری خوانی نیستم/ ندای قلبم پرسپولیس را برنده دربی می داند

سرپرست تیم پرسپولیس گفت:نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست اما ندای قلبم می گوید پرسپولیس برنده دربی پایتخت است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر طاهری در حاشیه نشست مشترک سرخابی اظهار کرد: هر دو تیم در دربی به دنبال ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه هستند تا هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند. 

وی در ادامه عنوان کرد: اکثر بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دوست هستند و برگزاری این مراسم‌ها برای حمایت از این دو تیم است تا به جایگاه واقعی خود برسند. همه ما فوتبال بازی می‌کنیم و بگذاریم که منافع فوتبال را فوتبالی‌ها ببرند نه اینکه یک غیرفوتبالی بیاید و منافع آن را به سود خود مصادره کند و این اقدام درستی نیست. 

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: برنامه ریزی لازم را برای درآمد زایی انجام دادیم تا حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم اما مشکلات مدیریتی در روند باشگاه داری آسیب می رساند. 

طاهری درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی تصریح کرد: نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست اما ندای قلبم می گوید که پرسپولیس برنده دربی می‌شود. البته همواره فضای کری‌خوانی قبل از این بازی‌ها وجود دارد و من هم تمایلی برای کری خوانی ندارم. 

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره اینکه چقدر امیدوار به قهرمانی این تیم در آسیا است، خاطر نشان کرد: همه تیمها برای موفقیت پا به مسابقات آسیایی می گذارند و تیم ما از این امر مستثنا نیست. افق دیدمان قهرمانی در آسیا است و هدفمان برای یک یا دو سال نیست و همواره دوست داریم در آسیا حرف اول را بزنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار