رفیعی: حس خوبی از نخستین بازی در دربی دارم/ پرسپولیس برنده دربی پایتخت است

هافبک تیم پرسپولیس گفت: حس خوبی از نخستین حضورم در دربی پایتخت دارم و امیدوارم برای پرسپولیس موثر باشم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش رفیعی درباره حضور در اولین دربی اش بیان کرد: احساس خوشایندی از نخستین حضورم در دربی پایتخت دارم و امیدوارم  هر دو تیم بازی پرهیجانی ارائه  بدهند. نخستین هدف این است که همه بازیکنان سالم و سلامت بازی را به پایان برسانند و دوم اینکه بازی جوانمردانه ای صورت گیرد و همه از دیدن آن لذت ببرند. 

وی در ادامه عنوان کرد: انگیزه ام در این بازی دو برابر از بقیه بازی ها نیست اما دوست دارم که برای تیمم مفید باشم. امیدوارم این هفته همانند بازی با تراکتور نظر کادر فنی و هواداران را جلب کنم و بازی که از من خواسته می شود را در زمین پیاده کنم. همچنین دوست دارم هرچه زودتر روز بازی فرا برسد. 

هافبک پرسپولیس درباره استرس داشتن در این مسابقه بیان کرد: استرسی نداریم اما تمرکزمان را معطوف به بازی می کنیم . همچنین این رقابت همانند دیگر شهرآوردها خاص است.علاقمندان زیادی به فوتبال در کشورمان وجود دارد و این دو تیم هم طرفداران بسیار زیادی دارند. به هر حال همه از جمله بازیکنان و پیشکسوتان و خانواده ها منتظر این مسابقه هستند.

وی درباره دوستانش در استقلال اظهار کرد: من هم در بین استقلالی ها رفقای زیادی دارم و مهدی رحمتی چند سال است و برایم همانند برادر بزرگتر است. 

هافبک پرسپولیس درباره مصدومیتش بیان کرد: خدا را شکر وضعیت جسمانی ام رو به بهبودی است. در بازی با تراکتورسازی به کمرم ضربه خورده است و باید بیشتر مراقبش باشم اما مشکلی نیست.

رفیعی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی خاطر نشان کرد: به نظرم با نتیجه 2برصفر بازی را ببریم. به طور حتم بازی به یادماندنی می شود و تمرکزم را فقط روی گلزنی در دربی نمی گذارم و به موفقیت این دیدار اهمیت می دهم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار