هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال؛

گسترش فولاد 2 - سایپا 1/ کمالوند ترمز سایپا را کشید

دیدار تیم های گسترش فولاد و سایپا با نتیجه دو بر یک به سود گسترشی ها پایان یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های گسترش فولاد و سایپا از ساعت 15 آغاز شد.

ترکیب گسترش فولاد:
 
فرناندو دخسوس، مسعود ابراهیم زاده، مصطفی اکرامی، بابک حاتمی، محمد نصرتی، مگنو باتیستا، علیرضا نقی زاده، محمد امین درویشی، داریوش شجاعیان، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا.
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب سایپا:
 
حامد لک، عزت الله پورقاز، سیامک کوروشی، فرشاد فرجی، روزبه شاه علی دوست، حامد شیری، علی زینالی، ایوب کلانتری، علیرضا علیزاده، محمدرضا خلعتبری و غلامرضا  رضایی 
سرمربی: حسین فرکی 

شرح گل‌ها:

یک بر صفر سایپا(حامد شیری): در دقیقه 49 مسابقه ارسال کرنر روی دروازه گسترش فولاد با اشتباه فرناندو دخسوس در خروج از دروازه همراه شد و بازیکنان سایپا به توپ ضربه زدند. بابک حاتمی روی خط دروازه توپ را با دست زد تا داور اعلام ضربه پنالتی به سود سایپا و حاتمی را اخراج کند. این اتفاق در حالی رخ داد که گسترشی ها اعتقاد داشتند قبل از خطای هند حاتمی بازیکن سایپا روی نصرتی خطا کرده است. به هر ترتیب این فعل و انفعالات چند دقیقه طول کشید و حامد شیری در دقیقه 52 پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. او توپ را به گل تبدیل کرد و تیمش را پیش انداخت.
 
یک بر یک گسترش فولاد(مسعود ابراهیم زاده): ارسال محمد نصرتی از جناح چپ روی پای مسعود ابراهیم زاده نشست و او در حالی که روی خط محوطه قرار داشت با شوتی دیدنی دروازه حامد لک را فرو ریخت.

دو بر یک گسترش فولاد(لوسیانو پریرا): در دقیقه 76 محمد نصرتی از جناح راست توپ را روی دروازه ارسال کرد که در آستانه رفتن به اوت لوسیانو پریرا از راه رسید و برای بار دوم دروازه سایپا را باز کرد.


لحظات حساس:
 
دقیقه 5: ضربه داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه را حامد لک به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 7: حرکت زیبای لوسیانو پریرا و نفوذ او به محوطه جریمه سایپا با پاس عرضی اش به بابک حاتمی همراه شد، مدافع گسترش اما در حالی که فرصت بسیار خوبی در اختیار داشت، توپ را به تور کنار دروازه کوبید!
 
دقیقه 27: حامد لک در بیرون از محوطه جریمه توپ را درازکش از مقابل پای درویشی مهاجم گسترش فولاد دزدید که اعضای تیم تبریزی اعتقاد داشتند او با دست توپ را زده است ولی داور چنین نظری نداشت.
 
دقیقه 40: ارسال بابک حاتمی از جناح راست با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حامد شیری در دقیقه 52 برای سایپا گلزنی کرد.

دقیقه 73: حرکت فوق العاده زیبای رضا جعفری ستاره جوان سایپا که با جاگذاشتن مدافع گسترش فولاد همراه بود، او را با دخسوس تک به تک کرد اما ضربه اش را دروازه بان برزیلی به کرنر فرستاد.

دقیقه 86: ضربه داریوش شجاعیان با اختلاف اندکی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت تا یک موقعیت خوب گلزنی از دست برود.

این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود گسترش فولاد پایان یافت.


حاشیه:
 
*قبل از شروع مسابقه محمدرضا خلعتبری، هافبک تیم سایپا که نیم فصل اول را در گسترش فولاد گذراند، به سمت نیمکت آبی پوشان تبریزی رفت و با فراز کمالوند و سایر نیمکت نشینان خوش و بش کرد.

*فقط حدود 40 هوادار از بازی گسترش فولاد و سایپا دیدن کردند.

* دیدار دو تیم زیر بارش برف در هوای سرد تبریز برگزار می شود.
 
*در غیاب مرتضی اسدی محروم در ترکیب گسترش فولاد، محمد نصرتی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست بست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار