ماهینی:امیدوارم در دربی پیروز شویم/وضعیت خوبی در تیم حاکم است

بازیکن تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم بتوانیم با برد مقابل استقلال به هدف مان که قهرمانی در پایان لیگ است نزدیک شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ماهینی در نشست صمیمی تیم های پرسپولیس و استقلال قبل از دربی گفت:خوشبختانه همه چیز به خوبی در حال سپری شدن است،تیم ما هم اکنون در رده نخست لیگ برتر فوتبال قرار دارد. 
جا دارد از هواداران مان به دلیل حمایت هایی که از تیم ما به عمل می آورند تشکر و قدردانی کنم.
 
وی در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی را چه پیش‌بینی می‌کند،‌ عنوان کرد:‌ دربی همواره حساسیت خاص خودش را دارد و نتایجی که رقم می‌خورد ارتباطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد.هر دو تیم برای پیروزی از انگیزه بالایی برخوردار هستند.امیدوارم بتوانیم با بردی که مقابل استقلال بدست می آوریم به هدف مان که قهرمانی در پایان لیگ است نزدیک شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هم ما و هم استقلال تلاش می‌کنیم، اما امیدوارم در پایان بازیکنان پرسپولیس خوشحال باشند.

وی درباره پیروزی استقلال مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به استقلالی‌ها و مردم ایران تبریک می‌گویم. همه پرسپولیسی‌ها از برد استقلال خوشحال شدند. این برد می‌تواند در رنکینگ فوتبال باشگاه ایران در آسیا هم تأثیرگذار باشد و باعث شود هر 4 نماینده ایران بتوانند هر ساله در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شوند.

ماهینی درباره حواشی که در پیرامون مشکلات مالی این تیم در روزهای اخیر به وجود آمده، گفت: ما همواره در باشگاه جلسه برگزار می‌کنیم و پس از آن هم تمرین می‌کنیم. در حال حاضر هم وضعیت خوبی در تیم حاکم است.
 
وی درباره غیبت کمال کامیابی‌نیا در دربی عنوان کرد: کمال مهره خوبی برای ماست و امیدوارم نبودش در تیم احساس نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار