شرط مهاجم گلزن پرسپولیس برای گلزنی در دربی

طارمی: نظر منصوریان محترم، اما پرسپولیس به بازیکن متکی نیست

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اظهار نظر منصوریان برایم محترم است اما پرسپولیس یک تیم منسجم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت اظهار کرد: از وضعیت مناسبی برخوردار هستیم و در نیم فصل دوم همه بازی‌ها را بردیم. در مجموع قصد داریم رکورد لیگ را جا به جا کنیم. 

وی درباره دربی سرخابی ها بیان کرد: به نظرم دربی از زمان گرم کردن تا سوت پایان بازی فقط دو ساعت است. همچنین فضای دربی قبل و بعد از بازی خاص نیست. 

 طارمی در باره دربی و عملکرد بازیکنان اظهار داشت: معتقدم این مسابقه تنها در همان دو ساعت برگزار می‌شود و کار خیلی سخت است. اینکه بازیکن شب قبل چگونه استراحت می کند و یا خیلی مسائل دیگر را قبول ندارم و اگر بازیکنی در این دو ساعت تمرکز کند به طور حتم حتی می‌تواند هم گل بزند و هم بهترین بازیکن زمین باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شادی گل خاصی مد نظرش است، گفت: اگر دو گل بزنم چهار را نشان می‌دهم اما شاید اگر یک گل هم بزنم حرکتی جدید انجام بدهم، هنوز 

طارمی درباره اظهار نظر منصوریان مبنی بر اینکه پرسپولیس سه بازیکن کلیدی به نام‌های مسلمان، رفیعی و طارمی دارد، تصریح کرد: نظر منصوریان محترم است اما پرسپولیس یک تیم است. من و احمدزاده و حسینی در بازی با صبا نبودیم اما  تیم برنده شد. ما یک تیم هستیم و شاید اگر من را بگیرند یک بازیکن دیگر جایگزین شود و عملکرد بهتری داشته باشیم. به طور حتم فرد تعیین‌کننده نیست.

وی درباره اینکه در نیم‌فصل دوم عملکردش بهتر شده است، گفت: در نیم‌فصل اول مشکلاتی داشتم و خوب بدنسازی نکردم. چهار هفته اول فقط 10 دقیقه بازی می‌کردم و بعد از آن هم به اردوی تیم ملی می‌رفتم. در نیم‌فصل دوم بدنسازی خوبی انجام دادم و خوشبختانه روندم بهتر شد. 

طارمی درباره  اینکه داوران در بازی با صبا بالاخره پنالتی برای پرسپولیس گرفتند، گفت:‌ پنالتی روی ماهینی گرفته شد اما در روزهای گذشته هم در این مورد صحبت کردم. اگر خطایی رخ بدهد داور باید پنالتی بگیرد و انصافا امسال سه، چهار خطا را روی من پنالتی اعلام نکردند. حتی افراد عادی هم دیدند که پنالتی بود اما در برنامه نود هم این موضوع اعلام شد. البته متأسفانه خطا روی من دیده نمی‌شود. به نظرم اگر خطا اتفاق می‌‌افتد داور باید بلافاصله اعلام پنالتی کند اما متأسفانه این اتفاق در مورد من رخ نداد.

طارمی درباره اینکه وی و پرسپولیس در کورس آقای گلی و قهرمانی هستند، بیان کرد: در روزهای گذشته گفته بودم که به آقای گلی فکر نمی‌کنم اما  همه تلاشم قهرمانی پرسپولیس است. البته  در نیم‌فصل با برانکو صحبت کردم و به او گفتم که می‌خواهم آقای گل شوم. وقتی انگیزه آقای گلی پیدا کردم شرایطم تغییر کرد و عملکردم خیلی بهتر شد. 

طارمی در باره اینکه به نظر می‌رسد مسلمان خیلی دوست دارد که وی آقای گل شود، گفت: همه می‌دانند مسلمان بازیکن خوبی است و هر شخصی هم دوست نزدیکی دارد که محسن هم دوست نزدیک من است. ما با هم هماهنگ هستیم و محسن هم مهاجمان را زیاد در موقعیت تک به تک قرار می‌دهد. سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و هافبک‌های دیگر پرسپولیس این خصوصیات دارند و امیدوارم  که بتوانم از پاس‌های آنها استفاده کنم اما امسال هدفم این است که بیشتر از پارسال گل بزنم. 

وی درباره قیچی‌برگردان‌هایش اظهار کرد: دو ضربه زده‌ام که گل نشده و امیدوارم سومی گل شود. 

طارمی در پایان درباره اینکه یک گزارشگر مدعی شده بود هت‌تریک می‌کنند یا پاس گل می‌دهند، خاطر نشان کرد: پرسپولیس سال های گذشته یک نتیجه 6 بر صفر گرفته و سال پیش هم چهار گل موفق شدیم بزنیم که این نتایج خاطره‌ساز بوده است اما اینگونه نیست که بگوییم دوباره هت‌تریک می‌کنیم یا پاس گل می‌دهیم. استقلال تیم نیم‌فصل اول نیست و شاید ما آنها را با تعداد گل‌های زیاد ببریم و این احتمال هم وجود دارد که استقلال ما را ببرد اما بردهای پرگل خاص است و تکرار شدنی نیست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.