لندن در تدارک برگزاری بزرگترین تظاهرات تاریخ انگلیس همزمان با سفر ترامپ به این کشور

مخالفان سیاست‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ برای برگزاری بزرگترین تظاهرات علیه وی تلاش می‌کنند.

برگزاری بزرگترین تظاهرات تاریخ درلندن برای مخالفت با سیاستهای نژادپرستانه ترامپ
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، مردم در لندن در تلاشند تا بزرگترین تظاهرات تاریخ انگلیس را هنگام بازدید دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور آمریکا- از انگلیس برگزار کنند.

مخالفان دونالد ترامپ پس از اینکه نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا دعوت ملکه انگلیس برای سفر به این کشور را پذیرفته فعالیت خود در فضای مجازی را به منظور برگزاری بزرگترین تظاهرات علیه ترامپ آغاز کردند. آنها سعی دارند مردم را متقاعد کنند که در روز موعود به خیابان‌ها بیایند و مخالفت خود را با سیاست‌های ترامپ به گوش همگان برسانند.

ترزا می سفر ترامپ به انگلیس را روز جمعه (8 بهمن) در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید اعلام کرد که موجب خشم بسیاری از مردم این کشور شد.

افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک و توییتر بر لزوم برگزاری این تظاهرات برای مخالفت با سیاست‌های نژادپرستانه و تبعیض آمیز ترامپ تأکید می‌کنند.

ترامپ از زمان برگزاری مراسم تحلیفش دستورات بحث‌برانگیزی را صادر کرده که به طور گسترده به آنها اعتراض شده است. برای مثال وی روز جمعه دستور جدیدی را صادر کرد که براساس آن ورود پناه‎هجویان سوری به آمریکا به مدت 4 ماه ممنوع شد. همچنین صدور ویزا برای شهروندان کشورهای سوریه، عراق، ایران، یمن، سودان، سومالی و لیبی به مدت 90 روز متوقف شد. این موضوع خشم مردم جهان را بر انگیخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار