بیرجند؛

پیش بینی رشد دو برابری فروش محصولات صنایع دستی

فروش محصولات صنایع دستی در خراسان جنوبی رشد دو برابری خواهد داشت.

پیش بینی رشد دو برابری فروش محصولات صنایع دستیمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛گفت:پیش بینی می کنیم میزان فروش و صادرات محصولات صنایع دستی در خراسان جنوبی امسال نسبت به سال گذشته با رشد دو برابری مواجه شود.

رمضانی افزود: با توجه به افزایش تعداد هنرمندان و ارتقاء آموزش رشته های صنایع دستی و گسترش بازارچه های فروش پیش بینی می کنیم میزان فروش محصولات صنایع دستی خراسان جنوبی به دو برابر افزایش یابد.

وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه منطقه ای شرق کشور در استان گفت: این نمایشگاه در حقیقت محل مناسبی برای تبادل تجربیات هنرمندان صنایع دستی پنج استان کشور است و می تواند تاثیر بسزایی در توسعه و رشد صنایع دستی در خراسان جنوبی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی افزود: در رایزنی با تولیت آستان قدس رضوی مقررشد هنرمندان خراسان جنوبی با در اختیار داشتن غرفه و فضایی برای عرضه محصولات صنایع دستی خود در تأمین سوغات زائران در مشهد مقدس نیز نقش بیشتری ایفا کنند که در حقیقت این موضوع خود یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.