کرمانشاه؛

تهیه پیوست آموزشی برای پروژه های اقتصادی

تهیه پیوست آموزشی همزمان با طرح توجیهی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های اقتصادی می تواند در اشتغال و بکارگیری جوانان منطقه تأثیر بالایی داشته باشه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت:تهیه پیوست آموزشی همزمان با طرح توجیهی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های اقتصادی می تواند در اشتغال و بکارگیری جوانان منطقه تأثیر بالایی داشته باشه باشد.

داود ناصری امید گفت:در انجام تعهدات سالیانه توانسته ایم با محدودیت های اعتباری که وجود داشته بیشتر از تعهدات عملکرد داشته باشیم و در 6 ماهه سال جاری نیز 50 درصد از تعهدات اداره کل عملیاتی شده است.

وی با اشاره به تشکیل شورای مهارت در استان در سال گذشته گفت:این ایده از سوی اداره کل استان شکل گرفت و از نتایج خوب آن نیز توجه مسئولین به امر مهارت آموزی و نقش آن در ایجاد اشتغال در جامعه است.

 داود ناصری امید گفت:یکی از دلایل بالای بیکاری در استان همچنان که مسئولین گزارش می دهند عدم مهارت افراد جویای کار است که این موضوع گویای توجه بیشتر و خاصی به آموزش های فنی و حرفه ای است که بایستی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

تهیه پیوست آموزشی برای پروژه های اقتصادی در حال اجرا را مهم دانست و گفت:این موضوع باعث می شود همزمان با اجرای پروژه در راستای تربیت نیروی ماهر مورد نیاز کارخانه اقدام عملی صورت گیرد تا در زمان بهره برداری بتواند برای جوانان منطقه ایجاد اشتغال صورت گیرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.