کرمانشاه؛

توزیع برنج، شکر، گوشت‌قرمز و مرغ منجمد بین هیات‌های مذهبی

مدیر تنظیم بازار و محصولات کشاورزی و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع برنج، شکر، گوشت‌قرمز و مرغ منجمد بین هیات‌های مذهبی و همچنین از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین عموم مردم استان در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی‌اصغر بهمنی‌پور با بیان اینکه برای توزیع 800 تن برنج در استان کرمانشاه در ایام محرم و صفر برنامه‌ریزی شده است، گفت: 223 تن از این برنج از نوع برنج اروگوئه و 577 تن دیگر از نوع برنج سفید وارداتی است.

بهمنی‌پور قیمت عمده این دو نوع برنج را کیلویی 2855 تومان اعلام کرد و گفت: سود خرده فروشی عرضه این برنج در شهر کرمانشاه 250 تومان و در دیگر شهرستان‌ها 300 تومان است.

وی ادامه داد:1580 تن برنج محسن نیز با قیمت هر کیسه 10 کیلویی 46 هزار تومان، در راستای جلوگیری از افزایش قیمت برنج در این ماه با هماهنگی مدیریت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان توزیع خواهد شد که تاکنون 180 تن آن وارد استان شده است.

بهمنی‌پور با اشاره به تهیه 140 تن شکر به عنوان سهمیه استان کرمانشاه برای توزیع بین شهروندان جهت تهیه نذورات و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت این نهاده‌ها گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ انجام شده و رایزنی‌ صورت گرفته اگر هریک از شهرستانها نیاز بیشتری به شکر داشته باشند، این نیاز از طریق کارخانه‌های قند بیستون و اسلام‌آبادغرب که از کارخانه‌های داخلی استان هستند، تامین خواهد شد.

بهمنی‌پور قیمت هر کیلو شکر را درب کارخانه 2520 تومان اعلام کرد و افزود: سود عرضه شکر خرده فروشی به ازای هر کیلوگرم 300 تومان است. گوشت قرمز به قیمت هر کیلوگرم 22 هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد.

بهمنی‌پور سود خرده فروشی گوشت قرمز را در شهر کرمانشاه برای هر کیلوگرم 400 تومان و در سایر شهرستان‌ها 500 تومان عنوان کردوافزود: سود خرده فروشی عرضه مرغ منجمد در شهر کرمانشاه 400 تومان و در شهرستان‌ها 500 تومان خواهد بود عرضه مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5100 تومان است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.