استاندار کرمانشاه:

کاندیداها برای توسعه استان تلاش کنند

استاندار کرمانشاه با قدردانی از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: انتظار داریم از امروز رقابت کاندیداها به رفاقت تبدیل شده و همه برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

محمدطیب صحرایی، در جمع خبرنگاران با تقدیر از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت : چند ماهی است که فرآیند انتخابات با تمام فراز و فرودهای آن در حال انجام است و امروز به ایستگاه پایانی خود رسید و خوشبختانه طی این مدت مشکل خاصی نداشتیم.

وی افزود: از رسانه ها نیز به خاطر همکاری و پوشش خبری مناسب این دوره انتخابات قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: انتخابات این دوره در کمال آرامش، اطمینان و در فضایی امن برگزار شد و فضای رقابتی خوب و قابل قبولی هم در این دوره شکل گرفت.

صحرایی گفت: انتظار این است از فردا که روز بعد از انتخابات است، رقابت ها به رفاقت تبدیل شده و همه در کنار هم برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

وی با قدردانی از نمایندگان فعلی استان گفت: پیشاپیش به نمایندگان جدید استان هم تبریک گفته و انتظار داریم قدر فرصت خدمتی که بدست آورده اند را بدانند و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه استان دریغ نکنند.

استاندار کرمانشاه از انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: در بسیاری کشورها شرکت در انتخابات اجباری است و افراد در صورت عدم شرکت از بسیاری خدمات اجتماعی و ملی محروم می‌شوند، اما در کشور ما شرکت در انتخابات کاملا اختیاری بوده و همین امر موجب ارزشمند شدن انتخابات در جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: مردم باید قدردان این فرصت باشند که به اختیار خود می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند و امیدواریم نتایج این دوره موجب خیر و برکت برای کشور و استان ما باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.