یزد؛

امر به معروف ضامن سلامت جامعه

ترک امر به معروف و نهی از منکر موجب گسترش فساد در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه اردکان با انتقاد از ترویج روابط زن و مرد نامحرم گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر موجب گسترش فساد در جامعه می شود.

امام جمعه اردکان ضمن تأکید بر عزاداری با معرفت برای اهل بیت(ع) افزود: یکی از اهداف برپایی مجالس عزاداری امام حسین(ع) این است که معرفت مردم به دین زیادتر شود.

وی تصریح کرد: در عزاداری ها، حرمت های الهی رعایت شود و هیئت ها برای مردم ایجاد مزاحمت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر از هیئت های عزاداری خواست که مراسم عزاداری در ماه محرم را با اقامه نماز جماعت و قرائت زیارت عاشورا آغاز کنند.

امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: امروز امنیت داخلی ما مدیون زحمات نیروی انتظامی است.

وی افزود: نعمت امنیت از برترین نعمت هاست و اگر امنیت نباشد هیچ چیز سر جای خود باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر با تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی و آرزوی توفیق خدمت رسانی به مردم برای آنها گفت: ما باید تلاش کنیم امنیتی که داریم حفظ بشود.

وی با بیان اهمیت امنیت اخلاقی اظهار داشت: امنیت معنوی ، آرامش و آسایش برای مردم مهم است و نیروی انتظامی باید تلاش کند تا رضایت مردم را نسبت به امنیت بیشتر کند.

امام جمعه اردکان افزود: نه تنها در شهر ما بلکه در شهرهای دیگر هم مردم از کاروان های عروسی و سر و صداهای ترقه ها گله مند هستند که باید قوه قضائیه و سایر مسئولان و نیروی انتظامی دست به دست هم بدهند تا ضریب امنیت در جامعه بیشتر بشود.

وی گفت: امروز رضایت مردم از موضوع امنیت و نیروی انتظامی خوب است و باید تلاش کرد تا این رضایتمندی بیشتر و فراگیرتر بشود.

خطیب جمعه اردکان در ادامه با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در کشور از مردم خواست با مسئولان همکاری کنند و با در اختیار قرار دادن اطلاعات صحیح مسئولان را در تصمیم گیری های درست یاری کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در سرشماری در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم گیری های مسئولین تأثیرگذار خواهد بود افزود: کشور وقتی آباد می شود که مردم و مسئولین با هم همکاری کنند و دولت و ملت همدل ، همراه و همکار باشند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار