اصفهان؛

سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در کاشان

دستاوردهای ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن95 برای شهروندان تشریح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون برنامه ریزی اداری مالی فرمانداری کاشان گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کاشان انجام شده و این سرشماری در مرحله نخست به صورت اینترنتی انجام می شود.

مسعود خاندایی افزود: شایسته است مدیران ومسئولین شهرستانی تلاش کنند تا با فرهنگسازی و تبلیغات گسترده، زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی فراهم گردد.

وی تأکید کرد: ثبت نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن 95 به عنوان شاخص با اهمیت در خصوص استفاده از ظرفیت های تکنولوژی نوین در منطقه و شهرستان ارزیابی شده و قطعاً در ارائه خدمات در این خصوص مورد توجه استان و کشور قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این نکته که باید اهمیت حضور مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن تبیین شود، ادامه داد: ضروری است نتایج دستاوردهای حضور هر چه بیشتر مردم در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و ارائه اطلاعات دقیق و درست برای آحاد مردم تبیین شود.

خاندایی تأکید کرد: باید از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری مطلوب سرشماری بهره گرفته شده و از کلیه مدیران شهرستانی انتظار می رود تمام توان و امکانات اداره متبوع خود برای اجرای موفق طرح سراسری سرشماری نفوس و مسکن 95 به کار گیرند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.