اجرای عملیات روکش آسفالت محور بافق-کوشک -بهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بافق گفت: با توجه به عمر بالای آسفالت و اولویت بندی صورت گرفته روکش آسفالت محور بافق - کوشک -بهاباد در دستور کار این اداره قرار گرفت.

محمد صالح عابدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بافق گفت: روکش آسفالت محور مذکور به طول ۹ کیلومتر در ۲ مرحله ۲ سانتی متر ته کش و ۵ سانتی متر روکش توسط پیمانکار در حال اجرا است که عملیات ته کش آن تمام شده است و اجرای لایه روکش در حال انجام است. 

او افزود: اعتبار این پروژه مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از منابع استانی تامین شده است. 

عابدی بیان کرد: عملیات خط کشی روکش جدید به دلیل مواد فرار موجود در آسفالت و برای جلوگیری از عدم بازتاب خطوط، ۲ ماه پس از پایان کار انجام می‌شود.

او گفت: علت طولانی شدن پروژه، وضعیت ناپایدار جوی سال جدید که طبق دستورالعمل‌های سازمان راهداری، امکان پخش آسفالت در چنین شرایطی ممنوع است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بافق ادامه داد: همچنین تعطیلی کارگاه‌ها طبق مصوبه ستاد سفر‌های نوروزی در ایام نوروز از دلایل دیگر طولانی شدن پروژه است؛ بنابراین از همه همشهریان گرامی و کاربران جاده‌ای تقاضامندیم با سعه صدر و همچنین سرعت مطمئنه در هنگام تردد با توجه به تابلو و علائم نصب شده، حداکثر احتیاط را در محدوده کارگاهی رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.