برگزاری‌ جشن‌های با شکوه عید غدیر تا روز مباهله در یزد

شهردار یزد گفت: با تشکیل اولین جلسه ستاد مبشران غدیر شهرداری و اعطای احکام اعضای کمیته‌های هشتگانه، این ستاد فعالیت خود را برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های باشکوه عید غدیر تا روز مباهله آغاز کرد.

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان اینکه این برنامه‌ها از روز عید غدیر تا روز مباهله برگزار خواهد شد، گفت: شهرداری یزد در این رویداد بزرگ بیش از ۱۰۰ غرفه فرهنگی برپا می‌کند تا همشهریان یزدی بتوانند به همراه خانواده در فضای بسیار مناسبی، از برنامه‌های متنوع شاد، فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و ورزشی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تدارک دیده می‌شود، استفاده کنند.

او ادامه داد: یکی از رویداد‌های مهمی که به همت شهرداری یزد برگزار می‌شود، موضوع ستاد مبشران غدیر و جشن‌هایی است که در سال‌های گذشته هم به نحوی انجام می‌شده و انشاالله در سال جاری به صورت جدی‌تر و به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

محی الدینی اظهار امیدواری کرد: برنامه‌هایی که امسال برگزار خواهد شد، جامع‌تر و کامل‌تر از همه برنامه‌های گذشته باشد و همه مردم عزیزمان در شهر یزد و حتی شهرستان‌های اطراف هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

شهردار یزد با بیان اینکه امیدوارم در رویداد‌های مختلفی که شهرداری برگزار می‌کند رضایت مردم و رضایت الهی وجود داشته باشد، تصریح کرد: انشالله بتوانیم معارف اهل بیت (ع) را با زبان هنر و به شیوه بسیار مناسب به مردم عزیزمان منتقل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.