استقبال صاحبان کسب و کار یزد از مجوز‌های الکترونیکی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کسبه یزدی مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی و شناسه یکتا دریافت کردند.

محمد دهقان منشادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: شرایط دریافت شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوز‌ها فراهم است و اصناف و کسبه یزد می‌توانند از طریق گوشی‌های تلفن همراه و یا هر ابزار اینترنتی به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir دسترسی پیدا کنند و مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی کنند. 

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اصناف نیز آماده ارائه خدمت در این زمینه هستند، افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کسبه یزدی مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی و شناسه یکتا دریافت کردند. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: بعد از مهلت قانونی تبدیل مجوز‌ها قدیمی به الکترونیکی، مجوز‌های فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها فاقد مجوز محسوب می‌شوند. 

دهقان منشادی از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و ... هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.