ساری،

روز قدس نماد عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه و فرماندار شهرستان محمودآباد با صدور بیانیه ای مشترک از عموم آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این بیانیه آمده است : جمعه آخر ماه مبارک رمضان همه ساله بیانگر آگاهی و بصیرت و اتحاد و همدلی مردم سرزمینی است که حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک ضرورت دانسته و نشان دهنده تجلی ارادیشان برای آزادی قدس شریف است.

همانطور که امام راحل بر وحدت امت اسلامی تاکید داشتند و روز قدس را در راستای شکل گیری این وحدت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی تعیین کردند ، امروز در عرصه بین المللی روز قدس نماد 37 سال عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بی شک روز قدس پشتوانه فرهنگی برای مبارزه با رژیم صیهونیستی است و راهپیمایی روز قدس تاکیدی دوباره بر این است که قدس باید آزاد شود و موانع آزادی آن نیز باید برطرف شود.

اینجانبان ضمن محکومیت خیانت کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه و بلاخص دولت ترکیه نسبت به حمایت از رژیم غاصب اسرائیل و بازگشایی سفارت این رژیم کودک کش و جنایتکار در کشورشان ،

از همه گروهها، جریانها، احزاب و تشکلها و مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار دعوت می کنیم بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمائی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی خواهان جهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان را اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار