ساری،

اسرائیل بزودی در زباله دان تاریخ

رزمندگان حزب‌الله و فلسطین به زودی اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ خواهند فرستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران گفت: اسرائیل محلی از اعراب ندارد و نظام و انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل را به حساب نمی‌آورد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه یهودیان آدم‌کش و کودک‌کش هستند و اهل پیمان بستن نیستند، افزود: دولتمردان عرب نیز با کودک کش‌ها و غاصبان صهیونیستی هم پیمان هستند.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس امسال در 800 شهر ایران و 80 کشور جهان برگزار شد و این نشان می دهد ملت‌های آزاده جهان هیچگاه با اسرائیل و هم‌پیمانان آنان کنار نخواهند آمد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مسئولان نظام باید آگاه باشند که آمریکا دشمن اصلی و قسم خورده ملت ایران است، افزود: در روز قدس عزت ملت مظلوم فلسطین باید تبیین شود، چرا که ملت‌های آزاده نظام سلطه را قبول ندارد.

حجت‌الاسلام قاسمی با گرامی‌داشت روز جهانی قدس، افزود: مردم مازندران امروز با همه گرفتاری‌ها و در گرمای هوا توانستند بار دیگر حماسه‌ای به بلندای تاریخ در این روز بیاد ماندنی داشته باشند.

وی گفت: استکبار نفوذ خود را از راه رخنه فرهنگی انجام می دهد به همین دلیل مسئولان فرهنگی استان با شبیخون فرهنگی و رفتارهای ناهنجارهای فرهنگی از سوی برخی گردشگرنماها باید برخورد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار