آغاز عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان بابل

عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان بابل به طول ۶ و نیم کیلومتر آغاز شد.

نورالدین قاسم زاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل گفت: عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی شیاده، درازکلا-خلیل کلا ازاین شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹ و نیم میلیارد تومان آغاز شد.

او افزود:این پروژه آسفالتی با طول حدود ۶ و نیم کیلومتر و عرض متوسط ۵ و نیم متر به منظور ایمن سازی و رفع نقاط پرتصادف و حادثه خیز در نظر گرفته شده است.

قاسم زاده با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

او همچنین از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه احداث پل دونه سر-گلچوب با دهانه ۸ متر و طول ۱۰ متر و با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که بر اثر رانش زمین تخریب گردیده بود خبر داد.

قاسم زاده گفت: استان مازندران دارای ۷۸۹۷ کیلومتر راه روستایی است که ۱۰۵۰ کیلومتر آن در شهرستان بابل می‌باشد لذا ایمن سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی از جمله فعالیت‌های مهم این اداره است.

از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه‌های موجود در مازندران، مقدار ۱۲۰۸ کیلومتر مربوط به شهرستان بابل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.