بهره برداری از ۹ پروژه راهداری در شهرستان بابل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل از بهره برداری ۹ پروژه در قالب اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت شهرستان بابل خبر داد.

نورالدین قاسم زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل از بهره برداری ۹ پروژه در قالب اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت شهرستان بابل به طول ۲۴ کیلومتر با اعتباری نزدیک به ۴۲ و نیم میلیارد تومان خبر داد.

او افزود: اجرای روکش آسفالت محور گلوگاه فیروزجاه به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۱۷ و نیم میلیارد تومان، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چهره-ازارسی-امیرده به طول یک و نیم کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد، تشون به طول حدودیک کیلومتر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، شالیکش به طول تقریبی یک کیلومتر و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان، فک-سویلم-خیرون به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، نسیه-ورخامن به طول ۲ و نیم کیلومتر و اعتبار ۴ و نیم میلیارد تومان، ویشگون-لمسوکلا به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

قاسم زاده همچنین از احداث زهکشی عمقی و دیوار آبرو جهت تثبیت رانش در محور‌های ویشگون-لمشوکلا با حجم ۷۰۰ مترمکعب و اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان، راه روستایی فیروزجاه با حجم ۵۰۰۰ متر مکعب و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان این شهرستان خبر داد.

او در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره و گفت: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار