ساری،

اتحاد مسلمانان، راهبرد آزادی فلسطین

اتحاد مسلمین و حمایت از مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه اصلی ترین راهبرد آزادی فلسطین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ، در سخنرانی روز قدس در مصلای جمعه ساری با بیان این مطلب گفت: محور قرار گرفتن فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام، راهبرد آزادی قدس والگو گرفتن ملت های اسلامی از انقلاب اسلامی ایران، راهبرد نابودی اسراییل است.

سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی، فاجعه انسانی اشغال فلسطین را تراژدی هولناک 7 دهه قتل، آواره سازی و فریبکاری قدرت های بزرگ اعلام کرد و افزود: هدف آمریکا و انگلیس از ایجاد این غده سرطانی، ایجاد تنش و ناآرامی و غارت ثروت مردم و وابستگی دولت های عربی منطقه به آمریکا بود.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: گروهک های تروریستی دست پروده انگلیس ، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و قطر و آل سعود هم حمایت مالی این گروهک های آدمکش تروریستی را بر عهده دارند.

وی هدف این کشورها را تضعیف کشورهای مقاومت مانند ایران، سوریه، عراق و لبنان و قوی کردن رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: می خواهند ناامنی را به ایران برسانند که تاکنون در این مقصد ناامن سازی ایران، شکست خوردند.

سردار رحیم صفوی گفت: رژیم صهیونیستی به کمک آمریکا در حال عادی سازی روابط با ترکیه و سایر کشورهای منطقه است و اگر سران ترکیه دست در دست رژیم صهیونیستی گذاشتند باعث منفور شدن در نزد مردم خود می شوند.

وی افزود: عربستان در دوران 8 ساله ریاست جمهوری اوباما فقط یکصد میلیون دلار سلاح خریدند اما آیا آل سعود یک گلوله به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کرده است؟

وی با بیان اینکه دولت صهیونیستی در ایجاد دولت یهودی و خالص سازی این سرزمین با شکست مواجه شده است، افزود: صهیونیست نتوانستند در جنگ 33 روزه پیروز شوند و در دیگر جنگ های نوار غزه هم شکست خوردند و هم اکنون به طور جدی نگران رشد گروه های مقاومت در سرزمین فلسطین هستند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: تنها دولتی که در جهان مرزهای مشخص ندارد رژیم صهیونیستی است تا هر وقت خواست مرزهای خود را توسعه دهد و این جزو فریبکاری این رژیم آدمکش است که مرزهای خود را تعیین نکرده است.

سردار صفوی گفت: صهیونیست ها برای دیوار و شهرک سازی با مشکلات جدی اقتصادی مواجه هستند و اگر کمک های میلیاردی بلاعوض آمریکا نبود صهیونیست ها نمی توانستند به حیات ننگین خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با بحران جمعیتی مواجه است و این یکی از دلایل شکست و نابودی صهیونیست ها خواهد بود گفت: نرخ رشد جمعیت عرب های فلسطینی در سال 3.6 و یهودی ها 1.7 است و تا سال 2020 جمعیت مسلمانان و یهودی در فلسطین برابر شده و پس از آن جمعیت مسلمان افزایش می یابد.

سردار رحیم صفوی گفت: صهیونیست ها نمی توانند آینده ای برای خود ترسیم کنند چرا که به زور دولتی را تشکیل دادند اما نتوانستند ملت سازی کنند.

وی گفت: انزجار از این رژیم کودک کش در مقیاس جهانی به وجود آمده است و بسیاری ازخاخام های یهوی از عملکرد رژیم صهیونیستی اعلام تنفر کردند و علاوه بر آن بسیاری از کشورها خرید کالاهای تولیدی رژیم صهیونیستی را تحریم کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار