ساری؛

حل نشدن مسئله فلسطین با مذاکره

مسئله فلسطین با مذاکره حل نمی شود و رژیم صهیونیستی چیزی جز نابودی فلسطین را نمی‌خواهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عزت الله یوسفیان ملا نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با مذاکره مطمئنا مسئله فلسطین حل نمی‌شود و رژیم صهیونیستی چیزی جز نابودی فلسطین را نمی‌خواهد.

وی شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی علی رغم قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد را دهن کجی به مصوبه شورای امنیت دانست و افزود: بارها اتحادیه اروپا شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌ است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت : اقدامات رژیم صهیونیستی و شهرک سازی در سرزمین های فلسطینی بیانگر این است که در عمل ارزش و اعتباری را برای صلح قائل نیستند، با این شرایط مشخص است که امکان صلح نیست و تنها شعار می‌دهند.

یوسفیان ملا افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا هنوز نیامده، مصوبه شورای امنیت سازمان ملل متحد که پس از سال‌ها شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی را با رای ممتنع ایالات متحده آمریکا محکوم کرده، این قطعنامه را زیر سوال می‌برد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داماد رئیس جمهور جدید آمریکا سرمایه گذار شهرک سازی‌های اخیر رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی است، گفت: با این شرایط مشخص می‌شود که جز برخاستن و مقاومت، مردم فلسطین راه دیگری را ندارند و رژیم صهیونیستی چیزی جز نابودی فلسطین را نمی‌خواهد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار