نخستین پرواز زائران عمره پس از ۹ سال

نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران به سوی خانه خدا، فردا انجام می‌شود.

حسنی مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران عمره مفرده از مازندران پس از ۹ سال وقفه، فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت انجام می‌شود.

او افزود: در این تنها پرواز عمره از مازندران، دو کاروان از مازندران و یک کاروان از استان گلستان ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه عصر فردا دوشنبه از فرودگاه شهدای ساری راهی سرزمین وحی خواهند شد.

حسنی گفت: این پرواز مدینه – ساری – مدینه است که دوستداران زیارت خانه خدا را به عربستان حمل خواهد کرد.

عزیمت ۳۲ کاراون به حج تمتع
مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: امسال با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائرین و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.

او افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

حسنی گفت: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائرین عمره و تمتع بوده و ان شاالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج محترم در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار