تلاش واسطه‌هاي آمريکايي براي ملاقات محمد خاتمي با دبيرکل سازمان ملل

اخبار دريافتي حکايت از آن دارند که ائتلاف فتنه ، ضد انقلاب و عوامل بيگانه ، تلاش هاي وسيعي را آغاز کرده اند تا درخواست محمد خاتمي جهت ملاقات با دبيرکل سازمان ملل را عملي نمايند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران ، در آستانه سفر بان کي مون به تهران ، جريان ورشکسته فتنه طي سناريويي بسيار ابتدايي ، خبر بيماري شديد ميرحسين موسوي و بستري بودن او در c.c.u را توليد و به صدر اخبار رسانه هاي مثلث بيگانگان ، ضد انقلاب و فتنه تبديل نمود تا از رهگذر اين بيماري تحميلي به موسوي ، امکان ملاقات او با دبيرکل سازمان ملل را فراهم نمايند.
 
اما بر ملا شدن سريع سناريوي بسيار احمقانة آنها (با انتشار خبر سلامتي موسوي و حضورش در منزل)، تمام نقشه هاي ائتلاف مثلث پيشگفته را نقش بر آب کرد.پس از آن بود که اردشير اميرارجمند، عنصر وابسته به منافقين و مشاور فراري موسوي، ملاقات محمد خاتمي با دبيرکل سازمان ملل را به اطرافيان خاتمي ابلاغ نمود و نزديکان خاتمي نيز بلافاصله پي گيري هاي فشرده اي به منظور متقاعد کردن بان کي مون به قبول ملاقات خاتمي آغاز کردند.
 
آخرين اخبار رسيده حاکي هستند که با نتيجه ندادن آن پي گيري ها ،‌ بخش خارجي فتنه به واسطه هاي آمريکايي متوسل شده اند تا دبيرکل سازمان ملل را مجاب به پذيرش ملاقات خاتمي نمايند.
 
پيگيري هاي خبرنگاران ما براي دريافت جديدترين اخبار در اين مورد ادامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار