حق‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات افراد تندرو مبناي ورود خاتمي به صحنه انتخابات نيست

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: خاتمي خود چندين بار اعلام داشته که به هيچ وجه قصد ورود به صحنه انتخابات را نداشته و لذا اظهارات حجاريان مبنايي براي ورود خاتمي به صحنه انتخابات آتي رياست جمهوري نخواهد بود.

 محمد جوادحق شناس عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير حجاريان مبني بر اينکه خاتمي اکنون از پايگاه اجتماعي قابل قبولي برخوردار است و در صورت شرکت در انتخابات راي آوري زيادي خواهد داشت، گفت: خاتمي خود چندين بار اعلام داشته که به هيچ وجه قصد ورود به صحنه انتخابات را نداشته و لذا اظهارات حجاريان مبنايي براي ورود خاتمي به صحنه انتخابات آتي رياست جمهوري نخواهد بود.

وي با اشاره به تندروي‌هاي موجود در درون جريان اصلاحات ادامه داد: اصلاحات يک جريان شتاخته شده همراه با مرام نامه مشخص بوده و اين جريان از ابتدا طيف هاي متفاوتي همچون تند‌رو و معتدل را در خود جاي داده است.

وي تصريح کرد: از سال هاي 76 تا 84 که اصلاحات در راس حکومت قرار داشت با ايجاد صف‌بندي در برابر تندرو‌ها موضع خود را به روشني و صراحت اعلام داشته و با افرادي که به بدنه اصلاحات ضربه وارد کرده‌اند برخورد‌هايي شده است.

عضو جزب اعتماد ملي با اشاره به اينکه حجاريان نيز از اشخاص تندرو در جريان اصلاحات بوده است، خاطر نشان کرد: حجاريان در پاره‌اي از اوقات تندرو‌‌‌هايي را داشته است و لذا در درون جريان اصلاحات با اشخاص تندرو برخوردهايي صورت گرفته خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار