عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

مصلحت انديشي خاتمي براي توبه از فتنه 88 به صورت رسمي

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: خاتمي در جلسات خصوصي خود با چهره‌هاي اصلاح‌طلب فتنه 88 را محکوم کرده است ولي از اينکه چرا تاکنون به صورت رسمي اين مسئله را اعلام نکرده اطلاعي ندارم؛ شايد وي مصلحت‌هايي را در نظر مي‌گيرد.

محمد باقر ذاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير سعيد حجاريان مبني بر کنار گذاشتن تندروي‌ها در جريان اصلاحات، گفت: سعيد حجاريان خود جزو تندروهاي جريان اصلاحات بود و جاي بسي خوشحالي دارد که وي متوجه تندروي‌هايش شده است.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي ادامه داد: مشکل اصلي اصلاح‌طلبان در مقطع کنوني بازگشت به قانون اساسي است چرا که اگر اين مشکل حل شود ساير مسائل هم مرتفع مي‌شود.

وي تصريح کرد: رئيس‌جمهور هم مثل رئيس مجلس و رئيس قوه قضائيه زير نظر مقام معظم رهبري وظايف خود را انجام مي‌دهد و اصلاح‌طلبان نيز بايد اين مسئله را بپذيرند.

ذاکري بهترين راه براي حل مشکلات اصلاح‌طلبان را عمل و اعتقاد به قانون اساسي دانست و افزود:  قبل از پرداختن به اينکه چه کسي کانديداي اصلاحات مي‌شود، لازم است اين جريان بازسازي شود چراکه اصلاحات خودش به اصلاح نياز دارد.

حجت‌الاسلام ذاکري درباره عدم مرزبندي خاتمي با فتنه 88 گفت: خاتمي در جلسات خصوصي خود با چهره‌هاي اصلاح‌طلب فتنه 88 را محکوم کرده است ولي از اينکه چرا تاکنون به صورت رسمي اين مسئله را اعلام نکرده اطلاعي ندارم؛ شايد وي مصلحت‌هايي را در نظر مي‌گيرد.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي تصريح کرد: خاتمي همچنين مشکل اصلاحات را مربوط به تندروي‌هاي برخي افراد مي‌داند.

وي افزود: بايد اصلاح‌طلبان به قانون اساسي بازگردند چرا که اگر اين مشکل حل نشود هيچ کاري پيش نخواهد رفت.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي درباره محدود شدن جريان اصلاحات نسبت به شخص خاتمي براي انتخابات،خاطر نشان کرد: در جريان اصلاحات قحط رجال نيست و در حال حاضر هم پرداختن به اينکه چه کسي کانديدا خواهد شد به نفع اصلاحات نيست چرا که مشکلات بزرگتري هم در اين جريان وجود دارد که بايد حل شود.

انتهاي پيام/


برچسب ها: خاتمی ، اصلاحات ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار