تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟امام جمعه رشت، با بیان اینکه روز کارگر در تبریک و تجلیل و تقدیر خلاصه نشود، تصریح کرد: مسئولان توجه ویژه‌ای به مباحث کارگری داشته باشند و امنیت شغلی کارگران را تامین کنند تا شاهد ایجاد روحیه و انگیزه کار و تلاش باشیم.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۷ اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر انقلاب، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در جهش تولید دارد.

وی تحقق شعار سال را نیازمند تعامل و همکاری و همدلی مردم و مسئولان دانست و افزود: مسئولان توجه ویژه‌ای به مباحث کارگری داشته باشند و امنیت شغلی کارگران را تامین کنند تا شاهد ایجاد روحیه و انگیزه کار و تلاش باشیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه روز کارگر در تبریک و تجلیل و تقدیر خلاصه نشود، تصریح کرد: کارگران قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستند و باید در راستای امنیت شغلی آنان تلاش کنیم.