روستا آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انگار خاتمي نمي‌داند متهم به اخلال در امنيت ملي است!

رئيس دانشگاه صنعتي شريف با بيان اينکه خاتمي انگار نمي‌داند که در معرض اتهام سنگين تلاش براي اخلال در امنيت ملي كشور قرار دارد، گفت: خاتمي بهتر است سکوت اختيار کند و جز اظهار پشيماني چيزي نگويد.

رضا روستاآزاد رئيس دانشگاه صنعتي‌شريف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش برخي سران اصلاحات براي ورود به عرصه سياسي کشور، اظهار داشت: محمد خاتمي در انتخابات 88 عملكرد خوبي نداشت و به نوعي در جايگاه متهم قرار دارد.

وي با بيان اينکه فضاي عمومي جامعه مصلحت نمي‌بيند كه اين افراد محاكمه و مورد سوال واقع شوند، تصريح کرد: مقابله سران اصلاحات با اصل نظام در سال 88، آسيب‌ها و صدمات امنيتي، فرهنگي و سياسي زيادي به پيكره سياسي كشور وارد كرد لذا بهتر است که اين افراد سکوت اختيار کرده و اگر هم قرار باشد حرفي بزنند، بهتر است تنها اعلام برائت و اظهار پشيماني كنند.

روستا‌آزاد با بيان اينکه خاتمي انگار نمي‌داند که در معرض اتهام سنگين تلاش براي اخلال در امنيت ملي كشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: وي بايد بداند حتي در صورت اعلام برائت نيز حق ورود به عرصه سياسي کشور را ندارد زيرا هيچگونه پايگاه اجتماعي، سياسي و حقوقي در جامعه ندارد.

انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار