اجمالي/در گفتگوي تفصيلي نمازي با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

ارائه گزارش انتخاباتي مجمع نمايندگان ادوار به خاتمي/کواکبيان به جريان اصلاحات پشت کرد

نائب رئيس مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: تاكنون هيچ حمايتي از سوي اين مجمع براي كانديدا شدن خاتمي در انتخابات رياست جمهوري صورت نگرفته است و ديدار اخير مجمع با خاتمي براي ارائه گزارش تهيه شده پيرامون كليات انتخابات بوده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علي محمد نمازينائب رئيس مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي صبح امروز پذيراي خبرنگار باشگاه خبرنگاران در دفتر خود بود.

با وي پيرامون نحوه ورود مجمع نمايندگان به انتخابات سال آتي، ديدار اصلاح‌طلبان با خاتمي، اصلاح‌طلب بودن يا نبودن كواكبيان، مانيفست مجمع نمايندگان، شعار انتخاباتي، اتاق فكر عبدالله نوري، جلسات ماهانه مجمع و قانون انتخاباتي و برخي از مسائل روز سياسي به گفتگو نشستيم.

*ديدار مجمع با خاتمي در راستاي حمايت از وي نبود

نمازي در بخشي از اظهارات خود با اشاره به ديدار مجمع نمايندگان ادوار با خاتمي در چند روز گذشته گفت: ديدار با خاتمي براي ارائه گزارش تهيه شده توسط مجمع، پيرامون كليات انتخابات آتي بوده است و هيچ گونه حمايتي از وي در قبال كانديداتوري ايشان نبوده است.

*كواكبيان اصلاح طلب نيست

نائب رئيس مجمع نمايندگان ادوار در بخش ديگري از اظهارات خود با اشاره به اصلاح طلب نبودن كواكبيان گفت: اصلاح طلب يك شاخصه دارد كه اولين شرط آن نگراني براي اجماع اصلاح طلبان بوده است و كسي كه به آن پشت كند مردود مي‌شود و نماينده‌اش در جلسات شوراي هماهنگي شركت مي كند و خود جبهه مردم سالاري را تشكيل مي‌دهد.

لازم به ذکر است متن کامل مصاحبه تفصيلي خبرنگار باشگاه خبرنگاران با علي محمد  نمازي در روزهاي آتي به استحضار مخاطبين گرامي خواهد رسيد.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: احزاب ، نمازی ، کواکبیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار