قادري درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاحات دچار چندگانگي راهبردي شده است/ هيچ استراتژي مدوني از سوي اصلاحات براي انتخابات ارائه نشده بود

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: اصولگرايان در انتخابات گذشته رياست جمهورري با طراحي برنامه اي مدون و راهبردهاي منسجم به انتخابات ورود پيدا كردند و به نوعي رقيب خود را دست كم نگرفتند و پس از آن بود كه اصلاحات دچار شكست شد و دچار چندگانگي راهبردي دروني شده است.

محمد رئوف قادري عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تناقض راهبردي و عدم استراتژي مدون در جريان اصلاح طلبان در آستانه انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: عدم وجود استراتژي و تعيين راهبردها در انتخابات گذشته رياست جمهوري نيز در ميان اصلاحات ملموس و نمايان بوده است.

وي تصريح كرد: مشكل استراتژي كه اصلاح طلبان در انتخابات دچار آن بودند، بيشتر نشات گرفته از عدم تعريف مفاهيم اصلاح طلبي و برنامه ها و كار ويژه هاي اين جريان بود كه راهبردهاي آن را نيز دچار سردرگمي كرده بود.

قادري با بيان اينكه اصلاحات  هيچ گونه راهبردي در انتخابات گذشته رياست جمهوري نداشته افزود: جبهه اصلاحات با عدم رسيدن به كانديداي واحد دچار تشدد آرا و ديدگاه شده بود كه اين امر منجر به تناقض چندگانه راهبردي در اين جريان شده است.

عضو حزب اعتماد ملي، با بيان اينكه اصولگرايان با يك انسجام و وحدت و راهبرد مشخص توانستند پيروز انتخابات گذشته باشند، اذعان داشت: اصولگرايان كه جدي ترين رقيب اصلاحات به شمار مي آمدند با طراحي برنامه اي مدون و راهبرد هاي منسجم به انتخابات ورود پيدا كردند و به نوعي رقيب خود را دست كم نگرفتند و پس از آن بود كه اصلاحات دچار شكست شد و دچار چندگانگي راهبردي دروني شد.

قادري با اشاره به اختلاف سلايق خاتمي و موسوي خوئيني ها براي تشكيل شوراي اصلاحات نيز، ادامه داد: اگر چه ميان اين دو شخص اختلاف سلايقي وجود داشته اما خاتمي هيچ گاه به دنبال گذر از شوراي اصلاحات نبوده و سعي كرده با نظر جمعي اصلاح طلبان هماهنگ باشد.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در پايان بااشاره به اينكه اصلاحات اكنون به دنبال فرصت سازي از سوي حاكميت بوده تا مجددا به فضاي سياسي كشور باز گردد،خاطرنشان كرد: اصلاحات اكنون سعي دارد با ايجاد فرصت از سوي حاكميت بارديگر به صحنه سياسي بازگردد و اعتماد نظام را مجددا جلب كند.

انتهای پیام/

پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار