حجت‌الاسلام خرسند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان راه حضور در عرصه سياسي كشور را به روي خود بسته‌اند

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان در مقطعي شعارهايي به مردم دادند و به آن عمل نكردند و در حال حاضر هم تا زماني كه از فتنه 88 اعلام برائت نكنند امكان حضورشان در صحنه وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محمد خرسند در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سياسي كشور، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان ديگر با روش‌هاي قبلي نمي‌توانند به عرصه سياسي كشور بازگردند و بايد فتنه 88 را محكوم كنند.
 
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: طيفي از اصلاح‌طلبان گمان مي‌كنند كه خاتمي پايگاه اجتماعي خاصي در ميان مردم دارد اما در حقيقت مردم ديگر خواهان حضور اصلاح‌طلبان نيستند.
 
وي افزود: اصلاح‌طلبان بايد مرزبندي خود را با فتنه 88 به صورت شفاف اعلام كنند اما تاكنون شاهد اعلام موضعي از سوي آنان در رابطه با محكوميت فتنه نبوده‌ايم.
 
خرسند با تاكيد بر اينكه اصلاح‌طلبان ايده جريان برانداز را از خود جدا كنند، گفت: امكان حضور خاتمي در صحنه سياسي كشور وجود ندارد چرا كه وي از عملكردش پشيمان نيست و مرزبندي خود با فتنه را مشخص نكرده است.
 
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: مردم بارها نشان داده‌اند كه گروه‌هاي برانداز را از صحنه بيرون مي‌اندازند.
 
وي تصريح كرد: نظام راه را به روي هيچ گروهي نبسته است و به دنبال حذف هيچ فردي هم نيست اما اصلاح‌طلبان قصد دور زدن نظام را داشتند.
 
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اينكه اصلاح‌طلبان راه حضور در عرصه سياسي كشور را به روي خود بسته‌اند،خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان در مقطعي شعارهايي به مردم دادند و به آن عمل نكردند و در حال حاضر هم تا زماني كه از فتنه 88 اعلام برائت نكنند امكان حضورشان در صحنه وجود ندارد.
 
انتهاي پيام/س3
برچسب ها: فتنه ، خاتمی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار