رئوف قادري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

آغاز آسيب شناسي جريان اصلاحات در سايه تشکيل اتاق فکر

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت:‌ هر جريان سياسي در کشور نيازمند اصلاح و نقد از درون بوده که اصلاحات نيز از اين قاعده مستثني نيست و بايد سعي شود در سايه تشکيل اتاق فکر به آسيب شناسي جريان اصلاحات پرداخته شود.

محمد رئوف قادري عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکيل اتاق فکر با محوريت خاتمي، نوري، خوئيني ها و محمد صدر گفت: اين اشخاص براي تعيين استراتژي ها و راهبردهاي کاري خودشان و کمک به جريان اصلاحات اين اتاق فکر را تشکيل داده اند.

وي تصريح کرد: اين اتاق فکر که بيشتر براي کمک به پيشبرد اصلاح طلبان طراحي شده در آينده نزديکي قطعا افراد و شخصيت هاي اصلاح طلب ديگري را نيز در دل خود جاي خواهد داد.

قادري درباره پرسشي مبني بر اينکه آيا گزيشي عمل کردن در انتخاب افراد براي اتاق فکر اصلاحات موجب اختلافات خواهد شد يا خير، افزود: به هر حال اتاق فکري تشکيل شده و در آينده افرادي به آن اضافه خواهد شد اما در بدو امر به نظر نمي رسيده که لزومي براي دعوت از افراد ديگري وجود داشته باشد.

وي با اشاره به نقش اتاق فکر و آسيب شناسي در  جريان اصلاحات ادامه داد:‌ هر جريان سياسي در کشور نيازمند اصلاح، و نقد از درون بوده که اصلاحات نيز از اين قاعده مستثني نيست و بايد سعي شود در سايه اين اتاق فکر به آسيب شناسي جريان اصلاحات پرداخته شود.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي در پايان با اشاره به نقش تصميم گيري اتاق فکر در جريان اصلاح طلبي خاطر نشان کرد: با حضور چند چهره شاخص اصلاح طلبي در اين اتاق فکر مي توان اميدوار بود که تصميمات مثبت و قطعي در اين جريان اتخاذ شود.

انتهاي پيام/س3

برچسب ها: اصلاحات ، اتاق ، فکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار