حجت‌الاسلام آقاتهراني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جریان اصلاحات با پرداختن به فرعیات در پي فريب مردم است

دبيرکل جبهه پايداري انقلاب اسلامی گفت: جریان اصلاحات با رها کردن اصول به فرعیات مي پردازد تا به خیال خود مردم را گول بزند و خود را زنده و احيا کند.

حجت‌الاسلام مرتضي آقا تهراني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به پيشنهاد اصلاح‌طلبان به خاتمي مبنی بر اعلام برائت از فتنه 88 گفت: جریان اصلاحات خود می‌داند که لازم است از فتنه 88 اعلام برائت و در مبانی تجدید‌نظر کند همانگونه که باید در عمل ولايت‌مداري خود را نشان دهند.

وی تاکید کرد: مردم توجهي به سياسي‌ کاري‌های گول‌زننده ندارند و قضاوت آنها نيز بر مبناي عمل افراد صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام آقا‌تهرانی با تاکید بر اینکه قبل از هر چيز بايد بدنبال عمل درست بود، ادامه داد: عمل صحیح، اصولگرا و اصلاح طلب ندارد لذا اگر از اصولگرايان هم باشيم و مردم خلاف آن را ببينند به راحتي ما را کنار مي‌زنند.

دبیر‌کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: بايد به اصول عمل کنيم و نسبت به آن ایستادگی کنیم، استثنايي هم وجود ندارد چرا که اصول مشخص است.

وی افزود: در نظام جمهوري اسلامي اولين اصل حاکميت اسلامي بر مبناي ولايت است و اگر ولايت‌مداريمان را تثبيت نکنيم و يا بدنبال تخريبش باشيم به جايي نخواهيم رسيد چرا که مردم ما را کنار می‌زنند.

حجت‌الاسلام آقاتهراني با اشاره به ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر پایبندی و التزام به قانون اساسی گفت: التزام به قانون اساسی و ولايت‌مداري از جمله موارد مهم و اعتقادی در هر جریانی است‌.

وی اظهار داشت: جریان اصلاحات با رها کردن اصول به فرعیات مي‌پردازد تا به خیال خود مردم را گول بزند و خود را زنده و احيا کند.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، پایبندی این جریان به اصول و مبانی نظام را ضروری دانست و گفت: جریان اصلاحات باید به نظام و انقلاب متعهد و پایبند باشد و اگر غير از اين باشد، مردم اعتمادي به آنها نمي‌کنند.

حجت‌الاسلام آقا‌تهرانی با تاکید بر اینکه قضاوت مردم بر مبنای عمل افراد است، خاطرنشان کرد: حوادثي که پس از انتخابات سال 88 رخ داد، مي‌تواند درسي باشد براي انتخابات آتي و همچنين براي آيندگان ما، چرا که آنچه باقی مي‌ماند عمل درست است.
انتهای پیام/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار