کنعاني مقدم در واکنش به اظهارات اخير حجاريان

تئوريسين اصلاحات افکار خود را بازنگري کند/ تئوري از قبل شکست خورده اصلاح‌طلبان

عضو جبهه ايستادگي گفت: حجاريان بهتر است به عنوان تئورسين اصلاحات در تئوري‌هاي خود بازنگري کند تا جبهه اصلاحات را از اين وضعيت نجات دهد.

حسين کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ارائه تئوري حجاريان درباره عدم وحدت اصولگرايان و شكست در انتخابات آتي گفت: با توجه به غيبت طولاني حجاريان از صحنه سياسي کشور و اشتباهات و وقايعي که در انتخابات سال 88 اتفاق افتاد، بهتر است افرادي مانند حجاريان به جاي دل‌سوزي براي جبهه اصولگرايان، توجه خود را بيشتر به اردوگاه متلاطم اصلاحات جلب کنند.

وي در ادامه گفت: حجاريان بايد بدانند که فکر قهر سياسي آنها در انتخابات سال 90 باعث شد که اردوگاه اصلاح طلبان با نظام فاصله بگيرند و اگر چه آنها توقعشان اين بود که با اين قهر سياسي و يا به عبارتي بايکوت انتخابات حضور حداقلي را پشت سر بگذاريم اما چنين نشد و اصول گرايان از روي فکر و انديشه به اين نتيجه رسيدند که فضا براي يک رقابت دروني مناسب است.

اين عضو حزب ايستادگي تصريح کرد: به نظر مي‌رسد که حجاريان به عنوان تئورسين اصلاحات نياز به بازنگري در تئوري‌هاي خود دارد تا جبهه اصلاحات را از اين وضعيت نجات دهد و نگراني وي از عدم وحدت اصولگرايان شايد ناشي از بي‌برنامگي اصلاح طلبان باشد.

کنعاني مقدم تاکيد کرد: اصولگرايان نشان داده‌اند در مواقعي که دچار چالشهاي سياسي شوند، وحدت و انسجام خود را بيشتر حفظ مي‌کنند.

عضو جبهه ايستادگي با اشاره به اينکه در صورت قهر اصلاح طلبان از صحنه انتخابات قطعا اصولگرايان با يک رقابت خوب و سازنده وارد صحنه انتخابات خواهند شد، خاطر نشان کرد: اگر اصلاح طلب‌ها با يک فرد خاص وارد صحنه انتخابات شوند و بخواهند از فضاي اختلافات دروني اصولگرايان براي رسيدن به قدرت بهره گيرند به نظر مي‌رسد که اين تئوري از قبل شکست خورده است.

"انتهاي پيام"/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار