آيت‌الله ممدوحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاحات با اقدامات براندازانه بخت خود را براي حضور در صحنه سياسي بست

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تاکيد بر هوشياري مردم گفت: مردم ايران اقدامات براندازانه جريان اصلاحات را از ياد نبرده‌اند هر چند که نظام راه را براي حضور آنان در صحنه باز کرد اما اصلاح طلبان با اقداماتشان بخت خود را بستند.

آيت الله حسن ممدوحي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير سعيد حجاريان مبني بر عدم وحدت ميان اصولگرايان، گفت: تمامي طيف‌ها واحزاب اصولگرا در مباني و منشور اصولگرايي با يکديگر اختلافي ندارند اما اين در حالي است که وجود اختلاف سليقه در ميان هر تشکل‌ سياسي طبيعي است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: اصلاح طلبان در مقاطع مختلف درباره عدم وحدت اصولگرايان ادعاهايي دارند که با واقعيت هم‌خواني ندارد.

وي درباره مرزبندي اصلاح طلبان با فتنه 88 گفت: اصلاح طلبان نمي‌توانند با فتنه 88  مرزبندي خود را مشخص کنند چرا که اين جريان خود مسبب ايجاد فتنه 88 بود.

آيت الله ممدوحي با تاکيد بر هوشياري مردم ادامه داد: مردم ايران اقدامات براندازانه جريان اصلاحات را از ياد نبرده‌اند هر چند که نظام راه را براي حضور آنان در صحنه باز کرد اما اصلاح طلبان با اقداماتشان بخت خود را بستند.

*تيم مذاکره کننده هسته‌اي عملکرد خوبي داشته است

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم عملکرد تيم مذاکره کننده ايران در پرونده هسته‌اي را مثبت ارزيابي و خاطر نشان کرد: تيم مذاکره کننده ايراني تاکنون مواضع خوب،مناسب و قابل قبولي در قبال گروه 5+1 داشته است.

انتهاي پيام/ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار