رئوفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاحات فاقد يک راهبرد مشخص در انتخابات است

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با اشاره به اينکه اکنون اصلاحات فاقد يک راهبرد مشخص در انتخابات است، گفت: جريان اصلاحات نيازمند يک آسيب شناسي جدی بوده و از سوي ديگر بايد منشوري همانند اصولگرايي براي اين جريان تنظيم شود.

محمود رئوفي عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تنظيم منشور اصلاح طلبي در آستانه انتخابات آتي گفت: جنبش اصلاحات از سال 76 تاکنون با فراز و نشيب هاي مواجه شده که در مواقعي مثبت و منفي بوده است و بايد نقاط مثبت تقويت و نکات منفي برطرف شود.

وي تصريح کرد: اکنون جريان اصلاحات نيازمند يک آسيب شناسي جدی بوده و از سوي ديگر بايد منشوري همانند اصولگرايي براي اين جريان تنظيم شود.

رئوفي با اشاره به راهبرد اصلاح طلبان براي انتخابات آتي رياست جمهوري افزود: اکنون اصلاحات فاقد يک راهبرد مشخص در انتخابات است که اين امر ناشي از عوامل دروني و بيروني است.

وي ادامه داد: از لحاظ بيروني فشارهايي از خارج مجموعه وارد شده که مانع فعاليت مي شود و از لحاظ دروني نيز اکنون سران و ليدر اصلاحات به شکل جدي به دنبال سروسامان دادن به اين جريان نبوده اند.

عضو اعتماد ملي با اشاره به کينه توزي ها در جريان اصلاحات و ضربه وارد کردن به اين جريان خاطر نشان کرد: اين مسئله بيشتر در 8 سال حکومت اصلاح طلبان نمود بيشتري داشته و برخي با افراط و تفريط هاي خود ضربات جبران ناپذيري را به پيکره اين جريان وارد کرده اند.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: اعتماد ملی ، احزاب ، رئوفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار