رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رؤسای کلانتری‌ها هر هفته یکبار در مسجد محله خود با هدف ایجاد ارتباط با مردم حضور می‌یابند.

سرهنگ حسین نوروزی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روسای کلانتری‌ها در شهرستان‌های مختلف هر هفته یک بار در مسجد محله خود با هدف ایجاد ارتباط با مردم و آگاهی بخشی در زمینه مسائل و جرائم حضور می‌یابند.
 
وی ادامه داد: علت حضور پلیس در هر زمان، مکان و شرایط، پیشگیری و تأمین امنیت شهروندان و حفاظت از جان، مال و آبروی مردم بوده است.
 
رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در فراجا یگانی با عنوان پلیس پیشگیری که وظایفی برای آن تعریف شده وجود دارد که با حوزه کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، یگان‌های امداد و موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی ارتباط مستقیم دارد و تاکنون در زمینه وظیفه ذاتی خود اقدامات موثری انجام داده است.
 
نوروزی با بیان اینکه مردم با ورود به کلانتری‌ها به راحتی درخواست خود را مطرح می‌کنند گفت: برخی موارد وقتی به کلانتری می‌آید دسته بندی می‌شود و برخی که نیاز به آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی دارد توسط پلیس انجام می‌شود و برخی که جرائم عمومی بوده بر اساس شاخص‌های تعریف شده، نوع جرم و افراد بازی گردان، توسط کارشناسان تجزیه و تحلیل می‌شود و برخی ساختار حاکمیتی دارند و باید حاکمیت ورود و برخی نیز تبدیل به برنامه و راهبرد می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.