از ابتدای امسال تاکنون با تلاش پلیس نیروی انتظامی ۴۵ میلیارد ریال از وجوهات مالباختگان جرایم سایبری در گچساران به آن‌ها بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی گچساران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران گفت: کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیر مجاز از حساب بیشترین فراوانی جرایم سایبری را دارد.

سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌ها، آموزش‌های همگانی و اقدامات آموزشی برای افزایش آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، متأسفانه شاهد وقوع جرایمی هستیم که ناشی از سهل انگاری کاربران و توجه نکردن به هشدار‌های پلیس فتا است.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: در شش ماه گذشته ۲۲۵ پرونده جرایم سایبری در شهرستان تشکیل شده که حدود ۹۴ درصد یعنی ۲۱۱ مورد آن کشف شده است.
 
خادمیان ادامه داد: ۴۵ میلیارد ریال از وجوهات مالباختگان جرایم سایبری به آن‌ها بازگردانده شد.
 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۸۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گچساران کشف و ضبط شده است گفت: در این رابطه ۱۹۳ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
 
سرهنگ ارسلان خادمیان با بیان اینکه ۶۷ درصد از سرقت‌های شهرستان تاکنون کشف شده افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۳ سارق دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.