ارتش رژیم صهیونیستی با وجود سانسور شدید نظامی تائید کرد که ۲ افسر و ۳ سرباز صهیونیست در مواجهه با نیرو‌های حزب‌الله به هلاکت رسیدند.

ارتش رژیم تروریستی اسرائیل از کشته شدن دو افسر و سه سرباز در نبرد‌های روز گذشته در جنوب لبنان خبر داد.

براساس گزارش الجزیره، این ارتش همچنین اعلام کرد که ۸ سرباز در لبنان و یک سرباز دیگر در غزه به شدت مجروح شدند. در همین راستا روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که سربازان به هلاکت رسیده، در جنوب لبنان وارد ساختمانی شدند و پس از نیم ساعت ۴ نیروی مقاومت به آن حمله و آنان را کشتند.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که رزمندگان این جنبش از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه درگیری‌های شدیدی را با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «القوزح» آغاز کرده‌اند و این درگیری‌ها با انواع اسلحه ادامه دارد. مقاومت اسلامی لبنان بر هلاکت و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان دشمن در این درگیری‌ها تاکید کرده است.

ارتش رژیم تروریستی اسرائیل از ۲۳ سپتامبر (دوم مهر) حملات گسترده خود به لبنان را با ده‌ها حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت و شهرها و روستاهای واقع در جنوب لبنان آغاز کرد و همچنان به این حملات ادامه می‌دهد. علاوه بر این رژیم تروریستی تلاش‌هایی برای نفوذ زمینی به برخی مناطق مرزی لبنان را آغاز کرد که با مقابله شدید نیروهای حزب‌الله لبنان مواجه شده است.
 
مترجم: مینا عظیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار