صدر اعظم آلمان با سکوت در برابر حملات رژیم صهیونیستی به منطقه و کشته شدن هزاران زن و کودک، به ایران هشدار داد.

صدراعظم آلمان بعد از ظهر چهارشنبه به وقت تهران با دفاع تمام قد از صهیونیست‌ها به ایران هشدار داد.

به گزارش منابع خبری، «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان گفت: «ما نمی‌پذیریم که ایران با موشک به اسرائیل حمله کند. این اتفاق نباید رخ بدهد.»

او بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و کشته شدن هزاران زن و کودک گفت: «هیچ گونه بی‌ثباتی بیشتر در منطقه نباید وجود داشته باشد.»

شولتز افزود گفت: «ایران با آتش بازی می‌کند و این باید متوقف شود.»

آلمان از جمله تامین کنندگان تسلیحات اسرائیل است.

شولتز در حالی مداقع تمام قد اسرائیل شده است که وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سیصد و هفتاد و ششمین روز جنگ با ارتکاب ۶ جنایت جدید، موجب شهادت ۶۵ نفر و مجروحیت ۱۴۰ نفر دیگر شد.

به‌این‌ترتیب شمار شهدای جنگ غزه از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۴۲ هزار و ۴۰۹ نفر و شمار مجروحان به ۹۹ هزار و ۱۵۳ نفر رسید.

این در حالی است که شمار زیادی از شهروندان فلسطینی در زیر آوار مانده‌اند و امکان امدادرسانی به آنها یا بیرون‌کشیدن پیکر‌های آنها وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران مناطق مختلف نوار غزه، ۱۲ روز است که شمال نوار غزه را تحت محاصره و بمباران شدید در چارچوب «طرح ژنرال‌ها» قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندی قبل در پاسخ به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان سپاه اعلام کرد که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است.

ایران ممکن است در صورت حماقت تل آویو به اقدامات زهردارتر روی بیاورد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار