مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق رسانی به ۷۰ روستای این استان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

محمد رئیسی  با بیان اینکه از این تعداد، ۲۵ روستا در زمان تصدی وزیر جدید نیرو برقدار شده است، اظهار کرد: کار برق رسانی به سایر مناطق سیستان و بلوچستان در حال انجام بوده، در صورت تایید سازمان‌های متولی، کار برق‌رسانی به سایر مناطق این استان نیز انجام می‌شود.

وی به طرح بزرگ احداث خط مهرستان اشاره کرد و افزود: این خط با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال به صورت جهادی انجام و بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان ظرفیت بی‌نظیری در تولید انرژی پاک دارد، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی منطقه، استفاده از نیروگاه خورشیدی و بادی نقش مهمی در تولید انرژی پاک دارد.

وی بیان کرد: اجرای دقیق سیاست‌های وزارت نیرو، افزایش تعامل و هماهنگی بین مجموعه‌های وزارت نیرو، استفاده از ظرفیت‌های مشترک جهت بهبود کسب و کار، ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبان نسبت به خدمات آب و برق و ترویج فرهنگ بهینه مصرف انرژی، توسعه ارتباط با نمایندگان مجلس و تبادل اطلاعات و دستاورد‌های از جمله محور‌های مهم تشکیل این شورا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار