دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: نتایج ارزیابی عملکرد فصلی دستیاران مردمی سازی ادارات کل در این استان اعلام شد.

رضا جعفری اظهار کرد: در بررسی صورت گرفته از سوی ستاد حکمرانی مردم در سیستان وبلوچستان و بر اساس ارزیابی انجام شده از رابطان ادارات کل استان، دستیاران مردمی سازی برتر معرفی شدند.

وی افزود: این ارزیابی ویژه سه ماهه دوم سال و در شاخصه های عملکردی و مردمی، ویژه برنامه های توانمند سازی و میزخدمت و توانایی های فردی دستیاران انجام شده و به ادارات کل امتیازات ارزشیابی تا سقف ۱۰۰ داده شده است.

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این ارزیابی سیدمجتبی طباطبایی زاده، دستیار مردمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با کسب امتیاز ۹۰ در جایگاه اول ایستاد و مجید رضوانی و محمدشهرکی از توزیع نیروی برق و صداوسیما با کسب امتیاز ۸۰ به صورت مشترک رده دوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: مهرداد عرفانی و مهدی لکزایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هم با کسب امتیاز ۷۸ به صورت مشترک سوم شدند.

ارزیابی عملکرد دستیاران مردمی ادارات کل هر سه ماه یکبار انجام می شود.

برچسب ها: کسب رتبه ، دستیاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار