سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: ۱۷ هزار علمک گاز در سطح این شهرستان نصب شده که باید ۳۰ هزار انشعاب فعال باشد، اما تاکنون هفت هزار و ۳۰ کنتور فعال بوده که می‌طلبد شهروندان هرچه سریع‌تر نسبت به گازکشی منازل اقدام کنند.

علی ولایتی پور  در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مردم سوالات متعددی در زمینه گازرسانی دارند، اقدامات و برنامه‌هایی در جلسات قبل مشخص کردیم که مردم نیز پیرامون آن همکاری کردند؛ بنابراین کار تیمی نتیجه مطلوب به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه مردم از وضعیت آسفالت و شهرداری نارضایتی دارند، افزود: زابل در واقعیت امر به علت تاخیر در بودجه‌ها در سال‌های گذشته یا هر علت دیگر عقب‌ماندگی‌هایی دارد، دستگاه‌های خدمات رسان هر کدام به نوبه‌ای اقدام به اجرای طرح می‌کنند در این زمینه باید تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌ها با شهرداری تقویت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل ادامه داد: در زمینه گاز شرکت‌ها باید با جدیت پای کار باشند، شرکت‌هایی که در مناقصه حضور یافته به کار خود سرعت دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و ایجاد ترافیک در صورت بررسی ابعاد مختلف کار؛ دستگاه‌های خدمات رسان می‌توانند برخی از طرح‌های مد نظر را شب اجرا کنند تا کمترین خلل در تردد‌ها شکل گیرد.

ضرورت نظارت بر تعیین تعرفه اجرای لوله کشی گاز منازل

ولایتی پور با اشاره به قیمت گذاری سلیقه‌ای برخی شرکت‌ها در گازرسانی به منازل، تصریح کرد: عملیات لوله کشی و گازکشی منازل باید توسط کارشناسان مربوطه نظارت و از سلیقه‌ای عمل کردن جلوگیری شود.

وی گفت: تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان که طرح‌هایی را در سطح شهر اجرا می‌کنند حتماً باید علاوه بر استعلام از شهرداری با شرکت گاز تعامل کنند تا از هرگونه بحران و انفجار گازی جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با بیان اینکه کار تیمی نتیجه مطلوب و رضایت مردم را به دنبال دارد، گفت: تعامل میان دستگاه‌های خدمات رسان تقویت شود.

 

برچسب ها: نصب علمک ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار